Nevšední příhoda

04.03.2010 14:08

Z myslivosti r.1984

 

Nevšední příhoda
... Při pochůzce režijní honitbou Lesního závodu Nové Hrady, jehož jsem zaměstnancem, jsem kontroloval srnčí krmelec v zalesněné části hraničního pásma. Po příchodu ke krmelci mě upoutalo nezvyklé chování mého malého musterlandského ohaře, který strnule stál před žebřinami a napjatě vystavoval. Usoudil jsem, že zřejmě před naším příchodem navštívila krmelec srnčí zvěř a zanechaný pach ohaře fascinuje. Proto jsem krmelec obešel, ale v čerstvém sněhovém poprašku jsem nezjistil žádnou stopu. Napadlo mě, že na seně může být zalehlá škodná. Několikrát jsem kopl do stěny krmelce, nic se však nepohnulo. Z jedné strany bylo několik žebřin vylomených. Prohlížel jsem načechrané seno a přemýšlel jsem, který vzácný host zavětřil krmelec tak, že před ním můj ohař po celou dobu stojí jako socha. Mé úvahy přerušilo nadzvednutí sena v celém krmelci. Leknutím jsem uskočil, a to už se z krmelce vyhrabal slabý kus černé zvěře a mírným klusem mizel v lese.

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode